1 Зірка2 Зірки3 Зірки4 Зірки5 Зірок (Поки немає голосів, будьте першими!)
Loading...

Парацетамол може спровокувати інсульт

Загрузка...

Британські дослідники прийшли до висновку про те, що тривалий прийом парацетамолу може призвести до підвищеного артеріального тиску та інсульту.

Лікарям потрібно розглянути інші варіанти терапії пацієнтів з використанням альтернативних знеболювальних, якщо мова йде про тривале застосування ліків.

Тривалий прийом парацетамолу пов'язаний з підвищеним ризиком шлунково-кишкових проблем, підвищеного артеріального тиску та інсульту, як з'ясували дослідники з Leeds Institute of Rheumatic and Musculoskeletal Medicine у ​​Великобританії. Хоча ризик розвитку цих хвороб досить невеликий, лікарям все одно слід рекомендувати пацієнтам альтернативні знеболювальні при їх прийомі в довгостроковому періоді, як заявив автор дослідження професор филипп Конаха.

Його колеги проаналізували 8 досліджень, що стосуються прийому парацетамолу. Цей препарат є найбільш популярним безрецептурним знеболювальним у всьому світі. У двох подібних дослідженнях було виявлено зв'язок між парацетамолом і збільшенням ризику смертності.

4 показали кореляцію між використанням парацетамолу і небезпекою розвитку серцево-судинних проблем, а ще одне дослідження продемонструвало високу ступінь шлунково-кишкових розладів у пацієнтів, що приймали великі дози знеболювального. Ще кілька досліджень також продемонстрували наявність подібних зв'язків.

"Немає жодної причини для масової паніки, - говорить професор Конаха. - Але людям потрібно бути обережними при тривалому прийомі парацетамолу, а їх лікарям слід переглянути рекомендовані знеболювальні, призначені для довгострокового застосування".

Поширити в Соціальних Мережах: